Tidsregistrering

Vi har egentlig kun en eneste mission - At levere nem tidsregistrering på SharePoint. - Det er velkendt, at desto nemmere det er for medarbejdere at tidsregistrere, desto større er kvalitet får man i den tid der bliver registreret.

At gøre det nemt, kender vi fra os selv - Tidsregistrering er og bliver aldrig nogen spændende opgave, uanset hvem og hvor man er.

For tidsregistrering er også et super vigtigt værktøj til at uddybe hvorvidt tiden bliver brugt rigtigt, hvilke medarbejdere er meget belastede, og i sidste ende, hvor meget kan faktureres på de enkelte projekter.

Derfor - Er udgangspunktet at tidsregistrering skal være nemt. - Vi har samlet en pakke, der gør det nemt for medarbejdere at tidsregistrere, nemt for ledere at se timeforbruget, og nemt for teknikkerne at installere.

Spstime _ugeskema

Selve tidsregistreringen

Tidsregistreringen består af en registrering af forbrugte timer / minutter på en tidskategori. Typiske tidskategorier kan være

  • Normaltid
  • Overtid
  • Kørsel
  • m.m

Disse kategorier er selvfølgelige konfigurerbare, så i kan have dem der passer til Jeres virksomhed.

Udover tidsregistreringen er det muligt at registrere fravær. Typiske fravær er Ferie, sygdom, barn syg m.m. - Ligeledes her er det muligt at have alle de typer der passer til Jeres virksomhed.

Bestil demonstration af SPSTime